Masz problem? Napisz post na forum...

Najlepszym "Wujkiem Dobra Rada" jest dzisiaj forum internetowe. Masz problem - napisz post na forum, na pewno ktoś już tego doświadczył i wspomoże światłą radą... Niektóre warto zachować dla potomnych, bo wyprzedzają swoje czasy o epokę. Albo i dwie ;-). Zachowuję oryginalną pisownię, składnię, oraz zawartość merytoryczną wypowiedzi. Motywy osób poszukujących i udzielających online porad, wsparcia i informacji na forach internetowych są mi kompletnie obojętne, ich samopoczucie po odzewie forum na zacytowane posty - również.

Masz coś ciekawego? Podziel się: wspoludzial@gmail.com

Uprzedzam lojalnie, że opublikuję tylko to, co mnie rozśmieszy :-)

UWAGA: NIE udzielam pomocy, a wszystkie maile z prośbami o radę zostaną upublicznione



<-- starsze wpisy

PRAWIE ZABIŁ ZA KOTLETA...

Link || kategoria: niebiezpieczne związki || 02.07.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
Wyobrazcie sobie ze mój maz o mało mnie nie zabił za to że zjadłam jego kotleta!! to chyba juz szczyt glupoty by o to sie sprzeczac...a było tak, byłam na dworze wiadomo na swierzym powietrzu człowiek głodnieje wiec jak wruciłam do domu to weszłam do kuchni a tam został jeszcze po obiedzie kotlecik i co nałozyłam sobie zmiemniaczków z kotlecikiem i pochłonełam ..a on jak to zobaczył niczym diabeł w niego wstąpił o tego kotlecika wiecie co mozna sie kłócic o wszytko ale o kotlecika..??? ja jestem w szoku aaa jeszcze mi mój mąż zapowiedział ze nie bedzie sie do mnie odzywał bo ja powinnam sie zapytac czy mój łaskawy mąż ma ochote może na tego kotlecika i potem gdyby jednak nie mial mogłabym go zjesc. .mhmh jak dla mnie to powalone. Co wy na to..???

FORUM WSPIERA, RADZI, UCZY, WYCHOWUJE:
***Musisz teraz załozyć worek pokutny, posypac włosy popiołem i zanieść mu tego kotleta jak ci wyjdzie z drugiej strony

***A potem połóż się w nogach przykryta gazetami a rano zjedz suchy chleb dla konia i popij wodą z kranu

***Jezeli to historia prawdziwa,to oczywiscie ze maz ma racje.Boli gi na 100% nie to,zes zzarla ten kotlet,ale twoj egoizm...To jest ten prawdziwy bol...

***Tak sobie mysle czy pod plaszczykiem z kotleta (!) nie kryje sie walka o terytorium. niby wszystko mamy wspolne bo jestesmy malzenstwem ale granice musza byc. chocby kotletem znaczone.

***Swoja droga to moze trzeba bylo zwrocic. od razu by mu fochy przeszly

KRÓTKO i TREŚCIWIE 15

Link || kategoria: krótko i treściwie || 03.07.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
Czy ciąża w piątym dniu miesiączki jest możliwa, czy krew "wypłucze" nasienie? dodam ze miesiączka skończyła mi sie już szóstego dnia.

FORUM INFORMUJE RZECZOWO:
***Oczywiście że wypłucze, z siłą wodospadu.

[podesłała Tullppaani - dzięki! :-)]



hmmmm hmm hmmmmmm hmmmm

Link || kategoria: różne || 03.07.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
Od jakiegoś czasu plącze mi się w głowie taka fajna piosenka, niestety słów dokładnie nie odtworzę, bo to piosenka w języku angielskim. Pamiętam tylko kawałek melodii. Leci to mniej więcej tak: hmmmm hmm hmmmmmm hmmmm hmm hmmm hmm mmm ... Jak ktoś skądś to zna, będę wdzięczna za wykonawcę i tytuł.

FORUM JAK ZAWSZE POMOCNE:
***Crash test dummies "mmmmmmmm mmmmmmm" ...czy jakoś tak w tytule było...

***To ze 'żwirka i móchomorka' chyba

***Zespół to napewno: Ścięte Głowy w Workach, a jak przypomnę tytuł to szybciorem dopiszę:-)

***Przeciez to marsz pogrzebowy... wiesz co jakieś dziwne masz poczucie humoru zeby no tym forum z takim czyms wyskakiwac...

***Tobie to chyba słoń na ucho nadepnął. Jaki marsz pogrzebowy?? Marsz pogrzebowy leci tak: hmm hmm hm hm hmm hm hm hm hm hmmm hm. A to jest chyba piosenka śpiewana przez taką panienkę, ale zapomniałam, jak się nazywa.

[podesłała Kasia - dzięki! :-)]

KRÓTKO i TREŚCIWIE 14

Link || kategoria: krótko i treściwie || 03.07.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
Wiadomo że facet przebrany za kobietę to transwestyta. A jeśli kobieta przebierze się za faceta to kim jest?

FORUM BURZY MÓZG:
***Kazimiera Szczuka?

[podesłał(a?) Dżass z Wajd - dzięki! :-)]

PRZEKLĘTY STAW I TUPIĄCE ŚLIMAKI

Link || kategoria: dom i zagroda || 03.07.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
Witam. Czytam wątek o rozpustnych żabach i wcale mnie on nie bawi. Po pierwsze panicznie nie cierpię żab a po drugie mam je u siebie w stawie przy domu. Jak spokojnie sobie żyły to jeszcze nie było problemu. Pojawił się w tym roku. Od początku maja tak potwornie skrzeczą, że właściwie są tylko krótkie przerwy w ich hałasowaniu. Budzą całą dzielnicę, sąsiedzi też nie mogą spać przy otwartych oknach, bo one wręcz ogłuszają. Do tego roku odzywały się rzadko i było to nawet przyjemne, teraz natomiast stało się uciążliwe. Nawet kilka razy sąsiedzi zwrócili mi uwagę, że trzeba coś z tym zrobić. Zastanawiam się, co? Są dwie i mam wrażenie, że walczą o swój teren. Wystarczy, że jedna z nich przekroczy środek stawku, a druga już ją atakuje.Probowaliśmy przynajmniej jedną złapać podbierakiem i wynieść do pobliskiej rzeczki ale są sprytne i nie dają się odłowić.Wiem, że można się tym krzykiem ( nie rechotem - bo to są prawdziwe wrzaski)zachwycać, ale ja mam prawdziwy kłopot. Może mi ktoś doradzi, co z tm fantem począć?

FORUM WSPIERA, RADZI, UCZY, WYCHOWUJE:
***Uwielbiam żaby,ja odwrotnie jak Ty, przywoże żabki do siebie ale niestety więcej juz tego nie zrobie :-(( ...zaskroniec!

***No widzisz, możesz "oddać zaskrońca w dobre ręce". Stołówka czeka...

***Ja juz sie i do niego przywiązałam,nie oddam!

***Mieszkam na co dzień na dziewiątym piętrze, a przed blokiem rosną sobie topole. Sąsiadka z piątego zażądała, żeby je wyciąć, bo "draństwo szumi tak, że spać nie można".

***Może jakaś wyjątkowo szumna odmiana?

***To co ja mam powiedzieć, jak blisko domu zagnieździły się sroki, które od bladego świtu (o tej porze roku to raczej dość wcześnie) głośno użerają się z kotami polującymi na ich młode? Pozostaje mieć nadzieję, że trochę zmniejszą pogłowie ślimaków. Coś za coś.

***No i mamy dobrą cechę ślimaków, milczą!

***Ale trzaskają skorupki, jak się chodzi po trawniku. Błeee...

***Nie zazdroszczę! Chociaż ja wcale nie mam lepiej. Na świerku zagnieździły się dzikie gołębie (miot dwa razy w roku), na drugim świerku od tego roku gniazdo srok, w stawie żaby i wokół domu stada szpaków. Jak coś nie grucha to skrzeczy albo ćwierka jak oszalałe. Jeśli szpaki przylecą się kąpać do stawu to rejwach jest taki, że można oszaleć. Do tego labrador domowy wściekający się na gołębie (bo gruchają), sroki (bo kradną jego kości), wróble i sikorki(bo wyjadają kluski z miski). Co ja mam zrobić?? Wybić to wszystko? Dodam jeszcze do kompletu tabuny ślimaków (tupią!!!!). W zeszłym roku sąsiad miał jeszcze dwa pawie, ale oddał. Te dopiero wrzeszczały. A podobno na wsi jest cisza.
[szlag, ja właśnie dom na wsi buduję, z ogrodem, i w dodatku mam labradora...]

***Te tupiące ślimaki to taka wredna odmiana :))))))))

***Sprowadź rozwrzeszczanych, pijanych kibiców lub dresiarzy,a gwarantuję ci,że żabki same uciekną i to w podskokach.

[podesłała Dagmara - dzięki! :-)]

MIMO WSZYSTKO LEPIEJ NOŚCIE GUMKI PRZY SOBIE...

Link || kategoria: niebiezpieczne związki || 04.07.2007, 00:00 || Komentarze (2)


Tytuł wątku: SEKS MŁODZOCIANYCH
Ten temat poświęcony bedzie calkowicie nastolatkom ..wkońcu sama nią jestem.. Razz i to po przejściach.. Chętnie udziele porad..a i sama wysłucham ich z waszej strony..bo jak każdy..nie o wsyztski wiem..zapraszam..napewno wspólnie nie ejdnej osobie pomożemy.. Odrazu mówie, że nie potrzebujemy krytyki tylko rad.. !!
Na poczatku chciala bym opowiedzieć o sobie..nazywam sie angelika i mam 16 lat..od pół roku chodze ze swoim chłopakiem, którego bardzo kocham.chcemy być ze sobą do KOŃCA..naprawde wiele sie nacierpielismy i zycie nas nauczylo ze mamy tylko siebie..Mój chłopak ma 15 lat..ale jest wspaniałym facetem..jesteśmyze sobą bardzo blisko..i tarktujemy nasz zwiazek niezwykle powaznie.. 2 razy kochaliśmy się..ale to tak tylko na próbe...kończąc po kilku (3-5)minutach..porpostu bylismy ciekawi tego.jak to jets..to skłoniło mnei do przeczytania bardzo dużej ilości artykułów o seksie.. w 5 miesiacu naszego związku kochaliśmy się już na całego..i przyznam ze zachwaliśmy sie typowo po szczeniacku..wiec krytyki juz nie potrzebuje...jestem swiadoma tego co zrobilismy..i glupie komentarze mnie nie obchodza..no więc..kochalismy sie bez zabezpieczenia..zaczynając od stosunku NORMALNEGO..ale ze wzgledu bezpieczenstwa..kochaliśmy się analnie( w pupcie).. wiem ze kazdy am inny pioglad na ten teamt..i powim szzcerze ze sama zarzekałam sie ze nigdy do tego nie dopuszcze..ale to trzeba przezyc..okazalo sie ze to wcale takie straszne nie jest..bylo cudnie..wiem ze nawet uprawiajac taki stosunek mozna zajsc w ciaze..gdy sperma spływająć dostanie się do pochwy..niby ukochany wyciagnol penisa zanim dostał orgazmu.. i to nawet dosc predko..ale wiem tez ze sperma wydostaje sie z penisa nie tylko podczas orgazmu..bylo to tydzien temu..okresu dostałam..ale okres nawet bedac w ciazy mozna dostac.. dlatego tez za tydzien zrobie sobie na wszelki wypadek test ciazowy.moge sie tylko modlic o to by nie byc w ciazy..ale jesli bym zaszla..to urodziła bym dziecko i wychowala..trzeba byc konsekwentnym..wiem ze to byla straszna glupota..i dostalam strasznej nauczki..i naprawde..radze akzdemu..mimo wszytsko noscie prezerwatywy przy sobie..bo nigdy nic nie wiadomo..nawet jesli nie planujecie sie kochac..LEPIEJ JĄ MIEĆ, ALE NIE UŻYC..niż ją potrzebować i jej nie mieć..napewno napisze..czy jestem w ciazy czy nie..
Jesli macie jakieś pytania..lub jakieś rady..lub opinie..to chętnie ich wysłucham, doradze.. Wink bo ta przygoda choc byla cudownym przezyciem to jest strasznym obciazeniem na psychice.. skłoniła mnie do opwiekszaniu swej wiedzy o seksie..mysle ze moge pomoc..w niejednej sytuacji..pozdrawiam..

FORUM OCHOCZO KORZYSTA Z OBSZERNEJ WIEDZY AUTORKI:
***Wakacje się zaczęły.

***Wiesz, na tym forum do raczej dorosłe kobiety, a nie nastolatki. Nie ta grupa docelowa.

***Mądrze piszesz. I nie przejmuj się dziewczynami, one Ci po prostu zazdroszczą! Ja cały czas używam prezerwatyw, mimo że jestem w ciąży, bo może to głupie, ale... boję się że zajdę w drugą! Myślisz, że to możliwe? A jak zajdę to nawet nie będę wiedziała, bo okresu i tak nie mam...

***Zawsze mozna zrobic ankiete i sie dowiedziec

[autorka] jesli ejstes aktualnie w ciazy..to twoje jajniki nie produkuja już komórek jajowych,..dlatego nie mas zokresu..bo nei am co si obumierać..a więć i ciąza jest niemożliwa;)

***Powiem Ci, że ja tak miałam i jak sie okazało będąc w ciązy zaszlam ponownie. Byłam zdziwiona, ponieważ też kochaliśmy sie w pupę, no ale stało się. Teraz już zawsze uzywamy prezerwatyw. Zwłaszcza jak nam się zachce przed dyską poszaleć

[autorka] a to nie wiedziałam.. no to przpraszam..ale staram sie pomóc w miare swej wiedzy..człowiek uczy sie całe życie..dzieki... no ja chcem się o seksie dowiedzieć jak najwięcej..wiem, ze głupio zrobiłam kochająć sie tak predko..i żaluje...ze do etgo tak predko doszło..mój chłopak ma 15 lat..i wiem ze osoba postronna ..a nawet ja..postawiając sie w waszym punkcie widzenia..sama ejstem w szoku..o wiem ze ja a tym barddziej on jestesmy gówniażami..i predko mi do etgo nie bedzie znów..bo to zaduze ryzyko..a i zrobilismy z siebie starszych..a przeciez w sumie..to jestsmy..hmm..dziecmi. Confused ale zdaje sobie sprawe ze swojego bledu..i nie potezebuje dodatkowej krytyki..

***Do buzi jest bez ryzyka, to sie nazywa oralnie

***O od tego się nie zachodzi? jezuussss. a ja tak drżałam już. uf. dzięki, kobito!

***Nie, ale zęby się szybciej psują

[autorka] hmm..a co tak zle wplywa na zeby?? sperma..?? z tego co czytalam to naogol nawet dla bezpieczenstwa.. powinno sie uprawiać seks oralny w prezerwatywie..

***Ja to chyba od dzisiaj wszystko zacznę robić w prezerwatywie. Dla bezpieczeństwa.

***Jejuniu to ja bez prezerwatywy i moze dlatego mi sie te zeby tak popsuły, ponoc jak plamniki uderzają w zęby to niszczą szkliwo i próchnica atakuje.

[autorka] ale chodziło mi o tradycyjny seks..nie żebym się do neigo zniechęciła..ale poprostu uważam, ze mam jeszcze na to zcas..spróbowałam jak to jest..i starczy

***Tradycyjny? znaczy z dziura w przescieradle?

[autorka] tradycyjny..czyli penetracja penisa w pochwie..!! odwal sie.. puste komentarze zachowaj dla siebie

***Czy w kazdej pochwie dochodzi do PENETRACJI penisa? a czemu u mnie tak nie działa????że niby inna jestem?????

[podesłała Halkatla - dzięki :-)]

GRAWER BĘDZIE MIAŁ ZAGWOZDKĘ...

Link || kategoria: niebiezpieczne związki || 04.07.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
DZIEWCZYNY POMOŻCIE!! JAKI NAPIS WYGRAWEROWAĆ!! Kupiłam chłopakowi blaszke ze złota na łańcuszek i z przodu jest Pan Jezus a z tyłuu miejsce na napis!! Jesteśmy razem od roku i razem planujemy wspólna przyszłość! I nie mam pojecia jaki tam napis wymyślec?? Może wy mi podpowiecie? Z GÓRY DZIĘKUJE!

FORUM WSPIERA, RADZI, UCZY, WYCHOWUJE:
***"Jak będziesz mnie zdradzał z innymi - pomyśl o mnie."

***"kraju Polan powstań z kolan"

***Nie wiem. sama coś wymyśl, w końcu to twój chłopak a nie nasz.

***Ale sie ucieszy ! Lepiej bys zrobila kupujac mu flaszke. Facet ktory nosi lancuszki to jest chyba zniewiescialy !

***DODA FOREVER

***"MAM DRES FAJNIE JEST"

***Oby ta "przewieszka" zwisała zawsze w kierunku przeciwnym niż... twój "zwis" biologiczny - kochany. Możesz też dopisać. "Twoja na zawsze"

***Wygraweruj "U.S. Marine Corps" Sam mam taka blaszke, nawet dwie, fajnie wygladaja, jakbym z woja wrocil :)

***"nie ciesz się - nie byłeś moim pierwszym"

***Napisz "z zajęcie I miejsca"

***Może być 'JESTEM W CIĄŻY'

***Wygraweruj kiedy masz okres

***Wygraweruj mu najlepiej golom babe.

***Adres domowy oraz twoje imie zeby zawsze trafial jak bedzie wracal po pijaku do domu

***Proponuję: Po ślubie zostanie Ci kochanie tylko modlitwa!

***Moze napisz z tylu "Bigos z mlodej kapusty" , przynajmniej oryginalnie

***Skoro z przodu jest "Pan Jezus" to z tylu morzesz wrzucic "Tyl Pana Jezusa"

[podesłała Ania - dzięki :-)))))]

BROŃ BIOLOGICZNA DOMOWYM SPOSOBEM

Link || kategoria: dom i zagroda || 05.07.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
Dlaczego ogórek nie śpiewa?! No dlaczego,żesz zielona jego mać! Od kilku dni,wyczułam niepokojącą obecność czegoś obcego w mej lodówce.Ponieważ pracowałam,nie miałam czasu bliżej się przyjrzeć alienowi...Wywaliłam wędliny,masło itp...warzywa jem na bierząco... Ale dziś,już na maxa wkurwiona,niepokojącym partyzantem,wywaliłam z lodówki wszystko.I co się okazało?Na samym dole pojemnika na warzywa,przygniecony kartonem mleka (zamknietego), leża zwłoki ogórka,który popularnie w sklepach nazywany jest "świeżym".Biedak ciężar go przygniótł,oddał soki i skonał... Nie wiem jak długo konał,ale był praktycznie nie do wykrycia...tak sie skubany zespolił z otoczeniem...

FORUM ŁĄCZY SIĘ W BÓLU:
***Przygniotła ogórasa kartonem mleka i się dziwi że nie śpiewa.. Ciekawe czy Ty byś śpiewała jakby CiE proporcjonalnym ciężarem przygnietli..

***No chociaz jeczalabym cichutko.... Ale tak od razu,to bym wrzasku narobila na caly Kurort!

***Biorąc poprawkę na wypuszczenie wszystkich soków zaraz po przygnieceniu prawdopodobieństwo wydania przez Ciebie choć najdrobniejszego dżwięku >paszczowo< bliskie jest zeru ;P

***No taaa jedynie co mu pozostalo,zeby zaznaczyc swa obecnosc,to wydzielenie ohydnego odoru... Juz pedze wyjmowac go ze smieci i sprawic mu pogrzeb godny bohatera! ;DD Tylko z czego trumienke mu zrobic?;DD

***Z kartonu po mleku

***Wy tu smichy chichy, a toż wszak dzielny warzyw poległ i trza by było choć troche powagi zachować. Wstyd mi za was Co do takich różnych to ja zagniłam serek topiony, a właściwie przerobiłam go na pleśniowy, reflektuje któraś, ba ja za takimi nie przepadam;D

***Ja jestem lepsza w produkowaniu broni biologicznej:D dziecie na wielkanoc produkowało pisanki na jajach na twardo. Byłam taka dumna z dzieła dwuletniego szkraba, ze je zostawiłam na pamiatke zapominajac że to nie wydmuszki:) sprzątałam dzisiaj i odkryłam na rzadko odwiedzanej półeczce koszyczek z tymi slicznosciami, przy wyjmowaniu jedno mi upadło: HUUUUUUUKKKKK, SMMMMMMRÓÓÓÓÓÓÓD, ze hej!!!!

***O karwa .Ide do pokoju syna,szukać pisanek:P

***W mojej lodówce stał kiedyś tajemniczy garnek. Długo stał. W końcu odważyłam się podnieść pokrywkę..... Penicylina wychodowana na ugotowanym makaronie prawie już wychodziła....

[KMW serdecznie dziękuję za odgrzebanie jednego z moich ulubionych wątków, przepraszam i pozdrawiam ;-)))))))]

LEWY DOSTĘP DO GUGLA ROBIĘ ZA 2 DYCHY,JAKBY CO ;-)

Link || kategoria: relacje międzyludzkie || 05.07.2007, 00:00 || Komentarze (3)


POST NA FORUM:
Mam dopiero od paru dni komputer i dopiero sie ucze wiec mam pytanie. Zapytalem pana ktory instalowal mi internet gdzie mozna kupic dostep do google i za ile, bo mysle ze bardzo mi taka wyszukiwarka by sie przydala. On mi zaoferowal ze za 50 zl mi zrobi taki lewy skrot na pulpicie do google. Zgodzilem sie ale teraz mam obawy czy moga wykryc ze uzywam google nielegalnie i czy nie lepiej jednak skasowac ten skrot i zakupic dostep oryginalny? Dziekuje za pomoc

FORUM WSPIERA, RADZI, UCZY, WYCHOWUJE:
***Eee........? jaki dostęp do google, przeciez potrzeba tylko internetu

***Noooo, komp też się może przydać chyba.

***Nie, nie wykryja tego, a swoja droga to przeplaciles...

***Juz do ciebie jedziemy. (CIA)

***A to Cię zrobił w huhu! Ja zapłaciłem tylko 30 zł!

***Nic się nie martw. Problemy możesz mieć przy skrótach realizowanych za większą stawkę. Dopiero wówczas organom ścigającym opłaca się wchodzić w nocy do domu. Myślę, że jak poprosisz pana operatora, to rozbuduje Ci skrót w ten sposób, że jak nieznana osoba będzie patrzeć na pulpit, to skrót będzie niewidzialny.

***Tak... tylko licz sie z tym, ze będziesz musiał zapłacić kilkaset złotych ale warto, opłaca sie, bo te gugle maja filtry i inne bajery chroniące przed słońcem i innymi duperelami.

[podesłał Hildek - dzięki :-)]



WSZYSTKIE DROGI PROWADZĄ DO KSIĘDZA...

Link || kategoria: zestresowana mama || 05.07.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
1 urodziny synka - pomocy!! To już dziś!! Więc - wiem że sie podaje dziecku coś do wyciągnięcia - typu różaniec, kieliszek i pieniążek - i tego właśnie nie jestem pewna!! czy ktoś może wie co konkretnie sie daje?? i co oznaczają dane elementy?? Różaniec - to chyba że zostanie księdzem

FORUM JAK ZAWSZE POMOCNE:
***Tymi wyborami rzeczy, to raczej nie należy się przejmować, Olek wybrał pieniądze i pędzel, jak do tej pory, tylko pieniądze się zgadzają, tzn. musimy sporo na niego wydawać, co do pędzla - to się nie zanosi, żeby został malarzem - no chyba, ze pokojowym ;P bo nie może się doczekać remontu w swoim pokoju i już zapowiedział, że sam będzie malował ściany

***rozaniec oznacza ksiedza...
pieniazek tez oznacza ksiedza...
kieliszek tez oznacza ksiedza...
w razie co to od dzis buteleczka perfum tez oznacza ksiedza
wniosek z tej wrozby takiej - jak sie nie obrocisz, to ksiedzu predzej czy pozniej zaplacisz

***No i po urodzinach, dziękuje wszystkim:) A Oskar wybrał Biblie (heh) a następnie chwycił za kielicha i chciał żeby mama sie z niego napiła:)

[Podesłała p_pietrusinska - dzięki!]

SERCE CZERWONE MIŁOŚCIĄ OBLECZONE

Link || kategoria: niebiezpieczne związki || 06.07.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
hejka ludziki! mam prośbe, powiedzcie czy może byc. wierszyk może trochę smieszny, ale wydaje mi się calkiem suuuupi hihihihiih.

gdy cie ujżałam
to cię pokochałam
tak serce skradłeś mi
że jesteś tylko ty
w te niebo gwiaździste
twe oczy przejrzyste
tak przyszleś do mnie
spojrzałam skromnie
i nic mnie nie trzymało
oddałam ci swe ciało
bo dusze już miałeś
w dłoniach swych trzymałeś.
i serce czerwone
miłością obleczone.


FORUM, NIE WIEDZIEĆ CZEMU, CHWALI DOŚĆ OSZCZĘDNIE:
***Rymy częstochowskie ale na początek może być. Za pierwsze honorarium wydawnicze kup jednak jakiś słownik ortograficzny

[podesłała madame_Caroline - dzięki :-)]

BYŁ SEKS MŁODOCIANYCH,TO TERAZ BĘDZIE GERIATRYCZNY

Link || kategoria: niebiezpieczne związki || 06.07.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
Moi rodzice uprawiają sex!! co mam robić. Czasami budze się w nocy i słysze, często przed zaśnięciem chodze po mieszkaniu, żeby im pokazać że nie śpie. W nocy nie moge usnąc, bo każde skrzypnięcie uruchamia moją wyobraźne

FORUM RADZI ŻYCZLIWIE:
***Patrz i ucz się!

***Nagraj kamerka i pusc do internetu...:)

***Przeczekaj. Zrobią braciszka i im przejdzie... na jakiś czas.

***Zasugeruj starym żeby się przenieśli na podłogę.

***Ciesz się masz szczęśliwych rodziców! Nie myślą o rozwodzie !

***A ja o świcie poszłam do WC, przechodze koło pokoju starych a tu oboje nadzy, ojciec leży, a matka siedzi na ojcu w wiadomym miejscu ;p toż to traumatyczne przeżycie xD

***Taaa a Ciebie wystrugali z drzewa?

***Jak bedą kończyć, wpadnij do pokoju, zapal światło, krzyknij "a kuku!!!" i luń na nich wiadrem z zimną wodą.

***Kup psa i zamykaj go na noc w pokoju rodziców. Przy psie nie wypada.

***Zrob im konkurenje, zapros na noc dziewczyne.

***A co mają staruszkowie robić??? Grać w szachy ;-P A Ty maleństwo co??? A skądże się wzięło biedactwo, może "staruszkowie" znaleźli w kapuście? Biedna ofiara G-edukacji...

***Najwyzszy czas dac rodzicom do zrozumienia, ze chcesz osobne lozko !

[podesłała Vitaminium - dzięki :-)]



KRÓTKO i TREŚCIWIE 16

Link || kategoria: krótko i treściwie || 06.07.2007, 00:00 || Komentarze (5)


POST NA FORUM:
Czy znacie sposoby , może stare, babcine , coś z medycyny naturalnej na wywołanie okresu.

FORUM INFORMUJE PRECYZYJNIE:
***Wołasz: okresie!!! przybywaaaj!!!!

[podesłała madame_Caroline - dzięki :-)]

TELEZAKUPY MANGO ZAWSZE POMOCNE

Link || kategoria: niebiezpieczne związki || 06.07.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
Powiedzcie mi jak rozpoznać czy to był orgazm?? Nie wiem czy go przeżyłam:)

FORUM DZIELI SIĘ DOŚWIADCZENIEM ŻYCIOWYM:
***A ja nie wiem tez czy to to czy nie.. jesli czujesz takie jakby promieniowanie bardzo mile i przyjemne i ciarki na alym ciele,dreszcze to chyba o to chodzi ...

***'Dreszcze','ciarki'...dokładnie tak... albo miałaś orgazm ... albo złapałaś żółta febre...;))))na dwoje babka wróżyła...;)))))

***Solidny rzeczoznawca..i po kłopocie..;)))))

***Mam tak samo, bylo mi super ale nie przypominam sobie jakis skurczy itp.

***W 'telezakupach'reklamowano ostatnio poręczny orazmo-mierz;)))schludny i nie drogi(w dwóch kolorach)..fabrycznie wyskalowany...przy zakupie-'w tej chwili'zostaniesz dodatkowo posiadaczką estetycznego etui na płyty CD..;)))))pomyśl o tym..;))))

[podesłała Vitaminium - dzięki :-)]

W CZASIE DESZCZU DZIECI SIĘ NUDZĄ ;-)

Link || kategoria: relacje międzyludzkie || 07.07.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
Obraź osobę nad tobą, tak by nie usunęli posta :) zapraszam do zabawy

FORUM URUCHAMIA SWOJE NAJGORSZE INSTYNKTY ;-)
***Ty psi kaloszu z Faludży, a żebyś miał świąd i za krótkie ręce

***Jesteś wyjątkowo innym człowiekiem o mało wyrafinowanym poczuciu humoru. twoja laickość przeraża nawet tak wysublimowany gust jak Mój. wybacz, ale nie znajduję słów, by w inny bardziej interpersonalny sposób wyrazić swoją frustrację dotyczącą braku akceptacji twych poczynań i zakusów forumowych.

***Gdyby mnie pies na schodach nie wyprzedził, to byłbym twoim ojcem..

***Gdyby mój pies, miał swojego psa, a ten pies miałby kanarka, który robiłby białą kupkę do kuwety, a ta z kolei miałaby swojego małego ślepego wąglika to byłby ładniejszy od ciebie.

***Twoja matka pierze w szambie.

***Twój ojciec nie miał co robić i ciebie zrobił. Mógł cię wbić w ścianę - miałby na czym czapke wieszać.

***A żebyś się w trumnie zesrał

***Trudno się czegoś dopatrzeć między twoimi uszami

***Wszyscy jesteście zwolennikami PiSu i głosowaliście na nich !!!!!!!!!!!!!!!!!!

***Gdybym był twoim ojcem, to bym sie własną pięścia zabił:)

***Gdyby lama potrafiła mówić odbytem mielibyście szansę na zrozumiałą konwersację.

***Ty oblozona zielonymi smarkami pokrywo od czajnika!!!!!

[podesłała Ola - dzięki! :-)))]

POLAK POTRAFI, CZYLI MAC-PIZZA

Link || kategoria: dom i zagroda || 08.07.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
Szukalem wszedzie, ale nie moge znalesc rozwiazanie na moj problem:
Mam Macbooka i musialem niestety zainstalowac Windowsa( do gier jest potrzebny) i niestety po 5 minutach dzialania sie nagle wylacza. Na poczatku nie mialem pojecia dlaczego. Potem zauwazylem ze sie troche bardziej przegrzewa niz na tygrysie(to chyba normalne?). Wiec podlazylem pod Macbooka pizze mrozona. I DZIALALO dopuki pizza sie nie rozmrozila. Wiec ktos ma jakis pomysl co zrobic? Moze sa jakies ustwienia na XP gdzie mozna zapobiec wylaczaniu sie? dziekuje z gory za pomoc

FORUM WSPIERA, RADZI, UCZY, WYCHOWUJE:
***O kurde, nie wpadłbym na taki mac-cooling

***ŁAł. Potrzymaj może trochę dłużej to się*upiecze. Pizzy mi się*zachciało

***Może mrożony szpinak by lepiej chłodził?

***Uzywac komputera ktory jest w stanie rozmrozic pizze? Ja bym sie bal...

***W obecnej chwili żaaden szanujący się użytkownik kompa nie zechce zainstalować Windy na Macu, no chyba, że...

***... chyba, że chce coś rozmrozić i upiec

[podesłał kundziad - dzięki :-)))]



ZABAWA TO NIE ZDRADA ;-)

Link || kategoria: niebiezpieczne związki || 08.07.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
Ostatnio bawiłem sie piersiami innej dziewczyny. Ona nie miała stanika. Czy zdradziłem swoją dziewczynę?

FORUM WYKAZUJE DALEKO POSUNIĘTĄ EMPATIĘ:
***Oczywiście że nie zdrada. Jak wsadzisz sam koniuszek to też nie zdrada, Po alkoholu - nie zdrada, w delegacji - nie zdrada, po koleżeńsku też nie zdrada. Nie ma się co martwić.

***Ma racje! za granicą tez nie zdrada....

***Paranoja!!! Z niektórych komentarzy wynika że nic nie jest zdradą!!! Tłumaczę to sobie glupotą i dziecinadą!!!

[podesłała Edytka - dzięki :-)))]



PIES EMITUJĄCY TRUJĄCE GAZY

Link || kategoria: dom i zagroda || 08.07.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
Moj pies spi ze mna w pokoju, niestety czesto puscza gazy, kilka razy w ciagu nocy. I dlatego chcialam wiedziec, czy wdychanie takich gazow, czy to od psa czy od ludzi, jak np. ktos pierdnie, jest szkodliwe? Czy to sa trujace gazy - bo ze cuchnace, to wiemy, ale czy tez szkodliwe? Prosze o powazne odpowiedzi.

FORUM WSPIERA, RADZI, UCZY, WYCHOWUJE:
***Jasne, ze szkodliwe..... Pierwszym objawem zatrucia psimi gazami jest zakladanie takich durnych watkow na forum. Kolejny objaw to wsciekanie sie na logiczne odpowiedzi. A potem - to juz powolna droga ku przepasci...

***No najlepiej zwalac na psa...

***A czy ty dziewczyno myslisz, ze tu na forum siedza jacys naukowcy, ktorzy zajmuja sie wplywem pierdniec na komórki mózgowe i percepcje?

***Na pewno nie szkodzi - tyle ludzi smierdzi i zyja. i jeszcze sie z nim obnosza!!!!!!! gdyby smrod byl smiertelny nie bylo by np. meneli :/

[podesłała Zoyka - dzięki :-))))]

KRÓTKO i TREŚCIWIE 17

Link || kategoria: krótko i treściwie || 08.07.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
Prosze o przetlumaczenie na ang dwa zdania:
Jest tyle słów niewypowiedzianych...są takie pragnienia, które nie chcą umrzeć..

FORUM JAK ZAWSZE POMOCNE:
***A masz coa w stylu ; jak sie masz? Byłoby łatwiej

[podesłała Madame_Caroline - dzięki :-)))]

GRUNT, ŻEBY GŁODNI NIE CHODZILI...

Link || kategoria: niebiezpieczne związki || 08.07.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
Bardzo lubiłam pieścić mojego męża ustami, ale teraz gdy karmię piersią mam pewne wątpliwości. Czy jakiś składnik spermy przedostaje się do mojego mleka ??? Nie chcę by moje dziecko piło... no wiecie... Ktoś wie jak to jest ??

FORUM INFORMUJE:
***Do mleka napewno sie nie dostanie ale dostał sie pod beret i jak widac wali ci na dekiel

***Cóż, łańcuch pokarmowy jest zachowany. Facet karmi ciebie, ty dziecko. Wszystko jest ok. Grunt żebyście głodni nie chodzili.

[podesłała klymenystra - dzięki :-)))]

WSZYSTKIE DROGI PROWADZĄ TUTAJ... (cd)

Link || kategoria: szukajcie a znajdziecie || 09.07.2007, 00:00 || Komentarze (0)


Dzisiaj prawie wszystkie zapytania pochodzą z wyszukiwarki onetu.
Onetowi gratulujemy użytkowników ;-)

***jak uwolnić chłopaka od dziewczyny, która go nie kocha

***czy w męskiej toalecie można zajść w ciążę
[nie, w męskiej nie można. Podobnie jak na przystanku tramwaju linii 12 oraz w lesie liściastym]

***zdjęcia jak walić konia
[wyrażam stanowczy protest przeciwko umieszczaniu w sieci zdjęć dokumentujących znęcanie się nad zwierzętami!]

***dziwolągi ludzkie
[o, tego ci u nas dostatek ;-)]

***wytrysk moim problemem
[jeśli pisała to dziewczyna, to szczerze współczuję]

***jak odkleić sztuczne paznokcie
[ewidentny dowód na to, że czasem trafiają tu nawet Krysie ;-)]

***co się sprzedaje w londynie
[macie jakieś pomysły..? pomóżmy ;-))))]

EFEKT SIADANIA OD SIADANIA

Link || kategoria: dom i zagroda || 09.07.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
Taka odpowiedz dostalam ze sklepu . Wychodzi na to , ze mam taaaki tylek. Poczytajcie , mi opadly rece, dawno takiego czegos nie widzialam. Chyba , ze to dowcip.
[skan odpowiedzi sprzedwacy na reklamację siedziska krzesła]
"W odpowiedzi na Pańskie roszczenia dotyczące wykonanej przez naszą firmę naprawy krzesła model ..., po dokonaniu na Pana żądanie oględzin mebli w miejscu użytkowania, odrzucam w całości reklamację dotyczącą krzeseł tapicerowanych, model..., w ilości sztuk 6, zakupionych ...
Ze względu na zastosowanie pianek siedziskowych o podwyższonym komforcie (większej miękkości) jest rzeczą naturalną (a w przypadku mebli amerykańskich cechą charakterystyczną), że efekt "siadania" pianek pojawia się już po 2-3 miesiącach od zakupu mebli, o czym zostali Państwo poinformowani przed podjęciem decyzji zakupowej.
Naprawione krzesło nie odbiega pod względem miękkości jak i sprężystości od pozostałych, użytkowanych przez Pana krzeseł, które noszą cechy normalnego procesu zużywania się.
Jedyną alternatywą jest usługa pogwarancyjna polegająca na wymianie pianek siedziskowych o standardowej twardości (jak zdecydowana większość mebli krajowych)
Z poważaniem..."

FORUM WSPIERA, RADZI, UCZY, WYCHOWUJE:
***To ja może to przetłumaczę tak mniej więcej na polski, mogę ?... To będzie leciało jakoś tak:
Siema, frajerze !
W du... mamy twoje roszczenie gwarancyjne.
W krzesłach są cienkie, miękkie pianki, bo to jest tańsze w produkcji; ale jak pójdziesz ze sprawą do sądu, to powiemy, że to są specjalne pianki superkomfortowe, za które powinieneś jeszcze dopłacić. I tak masz szczęście, że zaczęły "siadać" dopiero po 2 miesiącach, więc siedź cicho.
Krzesło wygląda na tak samo zużyte, jak pozostałe, więc nie kombinuj.
A jak ci się nie podoba, to możesz nam słono zapłacić za wymianę pianek na twarde.
Podpis nieczytelny (żebyś nie mógł się przyczepić do kogokolwiek osobiście)

***Istnieja zasadnicze roznice pomiedzy tylkiem polskim a tylkiem amerykanskim. Tylki te generalnie w swojej istocie roznia sie wsadem. Tylek amerykanski, jako mniej doswiadczony historycznie, siada tez na stolku delikatnie i latwo go z tego stolka wysadzic, a w zasadzie amerykanski sam zlazi jak widzi , ze nic tu po nim. Polski tylek to tylek szlachecki,zwalisty, wrecz d.upa, i gdy juz raz sie rozsiądzie, to trzeba go sila zrzucac. Ale to tylek madry , bo wie , ze jak ze stolka sie lekko uniesie to zaraz moze dostac kopa , a chetnych do tego patriotow jest wielu. Stad tez polskie przyslowie "pierdziec w stolek", nie ma swojego amerykanskiego odpowiednika.

***a ja sądziłam, że d...y amerykańskie są cięższe od zjadania fast-fudów a tu nie o ciężar chodzi tylko o jakość przycupnięcia na jednym półdupku

***Tak czy inaczej trzeba byc czujnym jak pies policyjny. Kupujac stol trzeba pytac czy aby na pewno talerz mozna na nim postawic

***No co Ty ?!?! I pewnie jeszcze powiesz, że chciałabyś dociążyć go zupą ?!

***Wiem , prostaczka ze mnie. Kulturalni ludzie jadaja w restauracjach.

NO TO JUŻ WIEMY,CO JADA SIĘ NA ZLOTACH KAFETERII..

Link || kategoria: różne || 09.07.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
Wymyslcie haslo promujace pasztety firmy Drosed, ja nie mam weny tworczej. jak ktos chce pomoc to niech sie wpisuje. ma byc o pasztetach ale nazwa firmy moze wystapic tez

FORUM WYTĘŻA ZWOJE:
***Pasztety Drosed dodadzą Ci skrzydeł - a potem napisz coś o tym, że ptasa grypa się nie ima po zjedzeniu takiego pasztetu

***nie ma to jak dobry pasztet po pijaku

***ten pasztet nie zawiedzie Cie nawet po najgorszej imprezie

***albo - to jedyny pasztet jakiego skosztujesz tez po imprezie

[podesłała Madame_Caroline - dzięki :-)))]

GOTOWANIE DLA NATURYSTÓW ;-)

Link || kategoria: dom i zagroda || 10.07.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
A kto gotuje na golasa? Mieszkam sam i nie ma powodu by się w kuchni zbędnie prażyć. Choć gdybym nie mieszkał sam, powód byłby pewnie jeszcze lepszy.

FORUM WSPIERA, RADZI, UCZY, WYCHOWUJE:
***Nie z uwagi na estetyke, ale prozaicznie nie lubie być poparzony gorącym tłuszczem lub zupą w miejscu o wrodzonej wrażliwości i tworzonym do wyższych celów

***Całe szczęście że nie umieściles tego wątku w foto galerii

***Załóż fartuszek, uratujesz niższe cele...

***A w co wycierać ręce, jak nie w koszulkę???

***Ja gotuje czasami w samych majteczkach. Jak jest goraco. Tylko woalke w oknie balkonowym mam, wiec pewnie czasami cos ktos widzi. Ale co tam....

***A gdzie mieszkasz?...

***Gotowanie w ubraniu powinno byc karane, choc oczywiscie sa wyjatki np moja tesciowa powinna ZAWSZE gotowac w ubraniu

[podesłała Kasia - dzięki :-)))]



JOPOWA - MĘŻCZYŹNI WOLĄ JAKIEŚ KONKRETY

Link || kategoria: jopowa, belladonna i potworski || 10.07.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
[JOPOWA] Salatka z zupek chinskich - Kolezanka mowila, ze zalewa zupke chinska mala iloscia wody, do tego wkraja ogorka konserwowego i papryke konserwowa, dodaje majonez i czosnek. Twierdzi, ze pyszne. Jedliscie?

FORUM KULINARNE JEST ZSZOKOWANE:
***Długim kijem bym nie dotknął.

***A ile w tych zupkach konserwantów - szkoda zdrowia. Niech sobie jedzą je Chińczycy - chociaż zupki chińskie to wynalazek Japończyków i to sprzed kilkudziesięciu lat. Teraz są tylko modyfikowane i jeszcze bardziej szprycowane chemią. Zupkom chińskim mówię - NIE.

[JOPOWA] Mi nieprzeszkadza ze to wysoko czy niewysoko przetworzone,ja pytalam czy tos wie czy to dobre.Jakos ciagle jeszcze niemialam okazji zrobic tej salataki,bo mam w domu mezczyzn,oni wola jakies konkrety a nie salatki.

[podesłała Kasia - dzięki :-)))]

SUSZONE GOŁĘBIE NA TELEWIZOREK - TANIO!

Link || kategoria: dom i zagroda || 11.07.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
Mój sąsiead hoduje gołębie, które siadają na nasz nowy dach (dachówka brass ) i obraabiają go bez opamiętania. Mimo, że w okolicy jest dużo fajniejszych miejsc, upodobały sobie akurat nasz dach Jak znacie jakiś skuteczny sposób na odstraszenie intruzów, uratujecie mi życie (najlepiej takich, żeby sąsiad się nie zorientował )

FORUM URUCHAMIA MORDERCZE INSTYNKTY:
***Ot, stado kotów, większe stado kotów, wiatrówka, śrutówka, AK 47, działko, itp...

***No dobra.... temat poważny a wszyscy sobie jaja robią więc doradzę "fachowo"
1) Po pierwsze weź garść pszenicy (tzn. jej ilość zależy od ilości gołębi) i namocz w denaturacie (jak masz zacięcie ekologiczne i nie chcesz ich podtruwać to namocz w spirytusie, może być osławiony Royal )
2) Jak pszenica dobrze nasiąknie (około 1 dnia) wysyp ją na podwórko. Jak gołębie się jej nażrą będą nieco pijane i pośpią się na podwóku.
3) Zbierz gołebie do worka i wywieź do zaprzyjaźnionego gołebiarza (oby daleko od Twojego domu)
4) Wypij z gołębiarzem (lub tzw. hodowcą gołębi) flachę którą on postawi za znaczne i bezinteresowne zasilenie jego stada w nowe ptactwo (a nuż trafi się jakiś cenniejszy okaz
5) Ciesz się nieobsranym dachem dopóki sąsiad znów nie zakupi nowej porcji ptactwa
Pozdrawiam i owocnych łowów

***Załatw sąsiada - gołębie same wyzdychają jak ich nie zdąży wypuścić

***Zaproś do siebie na spotkanie myśliwych sokolników. Po imprezie będziesz mieć pierza z gołębi na 2 pierzyny.

***A może posmarowac dach jakimś klejem czy czymś takim , co by się przykleiły i zasuszyły. Sasiad sobie je potem postawi na telewizorku.

MÓJ ORGANIZM MÓWI: ZABIJ!

Link || kategoria: fizjologia || 11.07.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
Czy słuchacie sygnałów które wysyła Wam ogranizm? Bo tak sie zastanawiam...skoro za kazdym razem, kiedy chce dziś popracować, zaczyna mnie koszmarnie nap...ać prawy nadgarstek i łokiec...to moze organizm chce mi powiedziec, ze powinnam zapakowac ”swoj tornister” i iść już do domu?

FORUM WSPIERA, RADZI, UCZY, WYCHOWUJE:
***A może zamiast do domu to do pubu lub klubu ,bo jak prawa daje,to chyba alko brak

***Ale najpierw auto wypadałoby odstawić, dlatego do domu :-)

***Oczywiście, że słucham! Nigdy nie odmawiam mu snu albo martini :)

***Ojej gdybym słuchała sygnałów organizmu, to bym musiała wymordować pół miasta...:p

***Nie! nie słucham kiedy domaga się słodyczy,leniwego lezenia na kanapie, zaprzestania diety oraz rzucenia się do gardła tym którzy mnie irytują. gdybym słuchała bylabym gruba i ..w kryminale;)

***Chętnie bym się wsłuchała, niestety od 16 miesięcy i jednego dnia są zagłuszane przez sygnały emitowane przez mojego syna

[podesłała le. - dzięki :-)))]

ZA MŁODY NA KAJDANY...

Link || kategoria: niebiezpieczne związki || 11.07.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
Facet ma 40 lat i mieszka z żoną. Czy waszym zdaniem jest to normalne? Moim zdaniem świadczy to o sporej niedojrzałości.

FORUM WYRAŻA JAKBY LEKKIE ZDZIWIENIE:
***A z kim ma mieszkać,z mamusią?

***Z mężem.

***Taa... Co za głupota. Kto by chciał takiego starego wapniaka?

[autor wątku] Przeciez jeszcze młody jest, ma jeszcze czas na ożenek. W tym wieku powinien jeszcze wyrywać fajne lachony w barach i na dyskotekach.

***Z inteligencją podobną do Twojej to sobie może... powyrywać... pfff.

***Np. rzepki w ogródku.

***Młody to juz nie jest to pewne. Jak ma kaske i pozycje to wyrywać lachony jak najbardziej może, przecież malzeństwo nie jest w tym wyrywaniu przeszkodą. ja myśle ze facet powinien sie ozenić jak ma lat 20, jak ma lat 35 rozwieść sie i wziąść sobie młodszą

***Nie wszyscy tak jak Ty musza w tym wieku mieszkac z matka.

[podesłała le. - dzięki :-)))]

CELIBAT LEPSZY NIŻ TARGANIE SIĘ Z BURAKAMI...

Link || kategoria: psychologia || 12.07.2007, 00:00 || Komentarze (0)


... PO KRZAKACH


[ograniczenie znaków, część tytułu przeniesiona - Asiaczek]


POST NA FORUM:
Czesc dziewczyny! Ja mam 22 lata i jestem jeszcze dziewica jestem zdesperowana Czy ktos tez ma taki "problem" ???

FORUM WSPIERA, RADZI, UCZY, WYCHOWUJE:
***Ja mam prawie 21 i też się trzymam!! bycie dziewicą to nie zaden wstyd!!! żyję w celibacie, tak wole niż targać się z jakimis burakami po krzakach

***Ten wiek to chyba przekleństwo tez mam 21 i jestem dziewica...

***Dziewice sa ok, ale tylko jako nastolatki, dorosla dziewic to poprostu baba, ktora nie umiala obie chlopa znalezc. Jezeli bedziecie sie bronic tekstem, ze czekacie na tego jedynego, to smiech na sali!!!

***Oj kobiety, miałam ten sam problem. Do tego dochodziła nerwica. Wszystko zmieniło się gdy postanowiłam stracić cnotę z moim kumplem, niegdyś moim facetem. Było sto razy lepiej niż mogłam sobie wyobrażać. Dziewictwo mnie już męczyło. Wiem, że to żaden wstyd być dziewicą, to zupełnie normalna sprawa. Chodzi raczej o indywidualne różnice Seks jest świetny. Dopiero wszystkiego się uczę, ale odkąd straciłam cnotę (ponad tydzień temu) śpię spokojnie, jestem bardziej wyluzowana i... przestały mi dokuczać uporczywe bóle głowy!!! Brzmi śmiesznie, ale taka jest prawda

***Nie polecam dziewicom czekania na "tego jedynego" bo to wlasnie on moze okazac sie BURAKIEM< i co wtedy.

***Nie przejmuj sie, ja mam 23 lata i też jestem dziewicą.mi to prawde mówiżc nie przeszkadza, ale najlepsza koleżanka tak jakoś ironicznie się do mnie odnosi, jeśli poruszymy temat seksu. a kij jej w oko

***Co do tego jedynego - lepiej sie najpierw wyszalec a potem z tym jedynym , ja mam 21 lat , spałam z 8 facetami - do kazdego miałam zaufanie, zawsze mowiałam ze jest drugi

***"Bardzo zwracam uwage na wyglad tak wiem chcaarater jest najwazniejszy he Znam swoja wartosc i ten ktoremu se kiedys oddam bedzie szczesciazem." - tak, po seksie z toba to juz tylko do nieba pozostanie pojsc



TERAZ TAKIE DZIWNE RZECZY SĄ W SKLEPACH...

Link || kategoria: dom i zagroda || 12.07.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
Słuchajcie, na naszym ostatnim babskim spotkaniu koleżanki strasznie zachwalały filety z pandy. Że takie delikatne, białe mięso. Nie chciałam wyjść na kompletnie nie zorientowaną w nowościach kulinarnych i powiedziałam, że jeszcze nie jadłam, ale zamierzam spróbować, chociaż tak naprawdę to chyba nie przełknęła bym ani kęsa... To się naprawdę je?? Przecież pandy są pod ochroną!?? Jakoś specjalnie się je hoduje czy jak? I gdzie można dostać takie filety? Normalnie np. w hipermarketach sprzedają? Pewnie strasznie drogie są? Ale jak w ogóle można zabijać takie śliczne, słodkie zwierzątka na mięso?

FORUM WYPROWADZA Z BŁĘDU:
***filet z pangi - to ryba, bardzo smaczna zresztą

[autorka] O matko, skąd mogłam wiedzieć!??? Nie wiedziałam, że jest taka ryba. Panga - panda brzmi podobnie, nie dziwne, że mogłam tak pomyśleć. A teraz takie dziwne rzeczy są w sklepach...

Online:





Menu

Księga gości
O blogu
Załóż bloga

Kontakt:

Wyślij wiadomość

wspoludzial@gmail.com
gg: 4914801


Archiwum

2017
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2016
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2015
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2014
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2013
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2012
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2011
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2010
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2009
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2008
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2007
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec

Kategorie

anatomia(30)
czas wolny(36)
dom i zagroda(64)
fizjologia(35)
jopowa, belladonna i potworski(37)
krótko i treściwie(106)
kuchnia(5)
metafizyka(12)
moda(10)
(nie)bezpieczny seks(9)
niebiezpieczne związki(161)
ortografia dramatyczna(8)
poradnik(24)
przyroda(8)
psychologia(46)
relacje międzyludzkie(131)
różne(241)
schizy ciążowe(61)
sport i rekreacja(13)
szukajcie a znajdziecie(6)
święta(11)
działalność misyjna(39)
zdrowie i uroda(77)
zestresowana mama(19)

Linki

1. Aaaby sprzedac
2. Ania i jej doznania
4. Dziwne szyldy
5. Forum Gazety Wyborczej
6. Forum Samosia
7. Koszmary architektury
8. Krysia ma misia
9. Podrobkowo
10. Pobozni chlopcy
11. Polski priv
12. Poszukiwany/poszukiwana
13. Szczucie cycem
14. Szukam - zatrudnie
15. Tylko w Polsce

Wielki Brat patrzy



powered by Ownlog.com & Fotolog.pl