Masz problem? Napisz post na forum...

Najlepszym "Wujkiem Dobra Rada" jest dzisiaj forum internetowe. Masz problem - napisz post na forum, na pewno ktoś już tego doświadczył i wspomoże światłą radą... Niektóre warto zachować dla potomnych, bo wyprzedzają swoje czasy o epokę. Albo i dwie ;-). Zachowuję oryginalną pisownię, składnię, oraz zawartość merytoryczną wypowiedzi. Motywy osób poszukujących i udzielających online porad, wsparcia i informacji na forach internetowych są mi kompletnie obojętne, ich samopoczucie po odzewie forum na zacytowane posty - również.

Masz coś ciekawego? Podziel się: wspoludzial@gmail.com

Uprzedzam lojalnie, że opublikuję tylko to, co mnie rozśmieszy :-)

UWAGA: NIE udzielam pomocy, a wszystkie maile z prośbami o radę zostaną upublicznione



NIEPŁODNE DNI ... U FACETA

Link || kategoria: niebiezpieczne związki || 06.11.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
facet mówi, że ma dni niepłodne, bo coś tam..czy to może być prawda? myślę, że ściemnia, ale chcę się upewnić!

FORUM WSPIERA, RADZI, UCZY, WYCHOWUJE:
*** :)) w te dni mu nie staje..:)

*** A Ty jesteś facetem i boisz się, że możesz koleżankę zapłodnić, czy jesteś dziewczyną i boisz się zostać zapłodniona?

*** Ty lepiej uważaj!Bo on pewnie chce Ci dziecko zrobić i przed ołtarz zaciągnąć! Ale bestia z niegosprytna, no!

*** tja... a potem śluzówka w nasieniowodach mu się złuszcza i co miesiąc sika krwią

*** JAk najbardziej.TAk jak kobieta tak i faceci nmają dni niepłodne. Tzn. mają wytrysk i wszystko lecz trochę dłużej trwa wtedy ich stosunek,ale plemniki są bezwartościowe.

*** nie ma wytrysku? ;P

*** wytrysk może ma, ale nie ma natrysku

*** Ty, a może jest przemęczony przygotowaniami do występów Drag queens, albo to menopauza jakaś ;P

[podesłała ms - dzięki :-))))]

POMÓŻMY OLEŃCE

Link || kategoria: różne || 07.11.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
[post znajduje się na forum fotka.pl]
[Oleńka] Hey:) moze mi ktos pomoc ? fotka.pl mi nie dziala:( Plisss

FORUM WSPIERA, RADZI, UCZY, WYCHOWUJE:
*** skoro nie działa to jak to sie dzieje ze tutaj piszesz?

*** idz sie potnij OLENKO

*** pewnie. wylacz komputer i idz do lasu sie zgubic.

*** nie mam neta wiec nie pomoge.

*** Odinstaluj internet

[podesłała Benita - dzięki :-)))]

WYMIATAM SIUSIAKIEM

Link || kategoria: relacje międzyludzkie || 08.11.2007, 00:00 || Komentarze (2)


POST NA FORUM:
Jak mając małego siusiaka moge zaimponować kobiecie? One tylko na topatrza. Wszyscy maja duze wacki a ja mam malego ale za to niezle nim wymiatam - ale co to daje skoro jak dziewczyna go zobaczy to klapa - co zrobic doradzajcie mi

FORUM WSPIERA, RADZI, UCZY, WYCHOWUJE:
*** Nie pozwól jej pod żadnym pozorem oderwać wzroku od Twoich oczu.

*** jestem juz stara kobieta i powiem ci, że z tym duzym siusiakiem tobzdura. jest tyle innych form dogodzenia kobiecie, że ten mały siusiakto tak naprawde mały pryszcz. najbardziej erogennym miejscem kobietyjest chyba ucho
[ah która z nas nie doszła do orgazmu przez ucho ;-)]

*** Maly siusiak w ucho lepiej wejdzie niz duzy.

*** Dorysuj sobie ogromny uśmiech

*** Może na wszelki wypadek domaluj mu ładne oczka ?

*** Zrób mu na drutach takie małe sombrero i radośnie nim wymachujączatańcz przed laską kalinkę. Żadna się nie oprze!

*** ale gdzie ty nim wymiatasz skoro żadna cię nie chce, z kolegami siębawisz?

*** Załóżmy stowarzyszenie "małych penisków" dość poniewierania! dośćwytykania palcami!! Pokażmy ilu nas jest! Wyjdźmy na ulicę, zróbmyparadę! Może rząd da nam jakieś zniżki na bilety mzk albo pkp albo bonydo reala ...

[podesłała Katka - dzięki :-))))]

UWAGA NA MUCHY I INNE LATAJĄCE PASKUDZTWA ;-)

Link || kategoria: fizjologia || 08.11.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
Połknąłem muchę jak jechałem na rowerze. Szukałem jej potem w kupie ale nie znalazłem! Boje się założyła sobie we mnie gniazdo :( Co robić ?

FORUM WSPIERA, RADZI, UCZY, WYCHOWUJE:
*** Wloz reke do zoladka, wyciagnij go na zewnatrz, wyplukaj woda pod kranem, wloz z powrotem, a na zalagodzenie bolu wypij 50g kwasu siarkowego, pomoze.

*** ciesz się, że to nie była osa, pszczoła, bąk, ważka albo jaki szerszeń. Muchy już nie szukaj. Strawiłeś ją. A następnym razem, po prostu zamknij się:)

*** masz szczescie ze to nie byl nietoperz a moze toperz

*** Trochę białka i bakterii nie zaszkodzi.

*** Może powinieneś się radować zamiast rozpaczać? Jeśli to była ta cała hiszpańska mucha, to powinieneś mieć drąga twardego jak skała.

*** to teraz masz wiecej mozgu w zoladku niz w glowie... :-P

*** połknij żabe. powinna dac jej rade.

*** A to był mucha samiec czy samica? Tylko samce budują gniazdo i wabią doń partnerkę w wiadomym celu. To sytuacja bardzo groźna, powinieneś udać się do weterynarza, żeby coś poradził na to szkodliwe środowisko, w jakim przyjdzie żyć muszym dzieciom. A jeżeli samica - to żaden problem, tylko znajdź chętnego samczyka z chatą i ona do niego poleci.

*** A co powiedzą teraz jej zrozpaczeni rodzice? Na pewno szukają teraz swojegozaginionego dziecka. Nie wolno pędzić tak na rowerze i to z rozwartą paszczękąty szaleńcze.

*** Musisz pojechać na tym samym rowerze w to samo miejsce, w którym połknąłeś muchę, rozdziwić paszczękę i czekać aż wyleci. Muchy wyczuwają swoje naturalne środowisko i boją się latac w nieznanych miejcach. Mucha czuje, że gdyby wyfruneła znalazła by się gdzie indziej i będzie się tak w Tobie ukrywać, jak będziesz chciał np. skorzystać z autobusu to będziesz musiał płacić dodatkowo za pasażera.

*** A mi wpadła raz do samochodu mucha i wyleciała na zewnątrz jakieś 750 km dalej, na południowych rubieżach Czech. Czy ma ona szansę na aklimatyzację w nowymotoczeniu? Jak przyjmą ją tubylcy? Jak się z nimi dogada? I najważniejszyproblem - czy będą smakowały jej czeskie gówienka, które pochodzą z trawienia pokarmu opartego w większości na knedlach i piwie???



KRÓTKO I TREŚCIWIE 36

Link || kategoria: krótko i treściwie || 08.11.2007, 00:00 || Komentarze (1)


POST NA FORUM:
Nie moge znaleść dziewczyny dlaczego? Mam 19 lat mam samochód, nie jestem dresem ani metalem ani innym ....jestem normalny i to mnie chyba gubi...dlaczego? bo dziewczyny lubią tych co mają kase luksusowes amochody (ja mam akurat ten z niższej półki) noszą szerokie spodnie są skejtaki albo są kimś. może macie jakiś pomysł na jakiś zaczarowany myk ?

FORUM UDZIELA FACHOWYCH RAD:
*** sprzedaj samochód i zostań dresem albo metalem

[podesłała Katka - dzięki :-))))]

RURKOWY DYLEMAT

Link || kategoria: moda || 10.11.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
[przyznaje się bez bicia, że po przeczytaniu samego postu nie miałam zielonego pojęcia o co chodzi ;-)]
Czy może wie któraś z was do kiedy bedą modne rurki? Chcę kupić ale sama nie wiem czy jest sens..Prosze o opinie.

FORUM WSPINA SIĘ NA WYŻYNY EMPATII:
*** prognozuje ze do 12 stycznia lub 15 lutego 2008 hahahahahahahahhahahahahahahahahahha :D

*** o jejku a Ty jesteś taką fashionvictim, ze jak ktoś powie, ze cos jest niemodne to juz nie założysz?Dziewczyno zlituj sie!!!

*** O Boże! Pewnego dnia, niespodziewanie rurki wyjdą z mody, a ja akurat będę je mieć na sobie? A jak mnie ktoś zobaczy...?! :O:O:O

*** noś ze sobą nożyczki, jak juz ogłoszą przez megafon, tudzież zapala napis na niebie, ze rurki przestają byc modne, obetniesz nogawki i bedziesz miec szorty :D

*** Do 12 stycznia 2008 - wiadomość potwierdzona!

*** aaa to bede musiala na samych majtach chodzic :D :D

[podesłała Alex - dzięki :-))))]

CO ROBIĆ ŻEBY SIĘ NIE NUDZIĆ ... W PRACY

Link || kategoria: czas wolny || 12.11.2007, 00:00 || Komentarze (2)


POST NA FORUM:
Co robicie w pracyzeby się nie nudzić? Setne ostrzenie ołowków, wycieranie lustra i przekladanie nogi na noge juz mnie usypia...

FORUM UDZIELA WZNIOSŁYCH RAD:
*** przeżuwam chleb, wypluwam, przeżuwam papier toaletowy, wypluwam, łączę obie partie, z uzyskanej masy lepię szachy, które inkrustuję gilami z nosa. właśnie pracuję nad gońcem...

[Autorka] Chyba nie stać mojej psychy na to;)

*** powinnaś spróbować, wiesz jak fajnie?! dzisiaj przepięka wieża mi wyszła...

*** Pluję, łapię i na szpulkę nawijam.

*** właczam drukowanie 200-300 stron materiały i dokładam kartki do podajnika pojedynczo :-D

*** W zasadzie to chyba czasem pracuje, ale to ze scislych wskazan lekarza - nie moge caly dzien pochlaniac hektolitrow kawy :-P

*** Ja to już jak naprawdę się nudzę, że nie mogę wytrzymać, to z nudów biorę się doroboty

*** zazwyczaj pracuje, bo zawsze znajde sobie cos do roboty, ale jak mi sie nie chce czasem pracowac albo nie ma juz co robic to z kumplem urzadzamy sobie zawody w rzucaniu srubkami w zarowki :DDD

FACET I ... WIBRATOR

Link || kategoria: niebiezpieczne związki || 14.11.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
Jak to odebrać? Jesli mężczyzna podczas sexu zgodzi się na włozenie sobie wibratora...co o tym mysleć?

FORUM MYŚLI INTENSYWNIE:
*** Ze 100% pewnością twój facet jest homoseksualistą i tylko czekał na podobnąpropozycję.

*** Nie homo tylko bi :)

*** na 100% homo a ona to tylko przykrywka ;)

*** że nie ma hemoroidów, więc jest zdrowy i otwarty na eksperymenty.

*** jeśli pozwolił sobie włożyć do tyłka znaczy że może wymagać rewanżu, chciałsprawdzić jak to jest gdy ma miejsce mniej naturalna kolej rzeczy niż zazwyczaj.Gdy pozwolił sobie włożyć go w oko tym samym narażając się na utratępostrzegania 3 D. Może to świadczyć np. o braku konieczności postrzeganiaprzestrzennego - zwróć uwagę na otoczenie, czy życie nie jest zbyt płaskie Twójbiust za mały. Problem gdy pozwolił go sobie włożyć do ucha. Uszkodzenie błędnika jesttragiczne jeśli chodzi o wyczucie równowagi więc nieść to może wieleniedogodności od zataczania, obijania po kątach a na waleniu na pysk kończąc. Gdy zaś pozwolił włożyć go sobie do ręki... c.d.n.n.

*** ... że następnym krokiem może być użycie ręcznego miksera

*** Za karę włożyć mu wibrator w ucho, zboczuch jeden!

*** Na wstecznym biegu!

*** W temacie jest "jak to odebrać?". A co? Włożył go i nie chce oddać?

O KOCIE, EMBRIONACH I ŻYCIOWEJ DECYZJI

Link || kategoria: psychologia || 15.11.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
Wyobraźcie sobie, że znajdujecie się w sytuacji w której musicie błyskawicznie podjąć decyzję. Nie będzie możliwości zmiany tej decyzji. Ot, dla ustalenia uwagi, w laboratorium w którym pracujecie wybuchł pożar i musicie natychmiast uciekać - w przeciwnym razie zginiecie. Razem z Wami w laboratorium nie ma nikogo poza kotem. No, jest jeszcze pojemnik z "niepotrzebnymi" zamrożonymi embrionami po zabiegu in vitro. Macie szansę wziąć tylko jedno z nich - albo kota albo pojemnik z embrionami (zarówno kto jak i embriony nie są Wasze - eliminujemy tu osobiste związki uczuciowe). PYTANIE: kogo byście uratowali? Kilukomórkowe "niepotrzebne" embriony czy zwykłego kota? Kogo wolelibyście pozostawić na pastwę płomieni? Zastanówcie się nad tym proszę, bo łatwo jest mówić: embrion to człowiek lub embrion to nie człowiek, ale spróbujcie wyobrazić sobie siebie w takiej sytuacji i Wasz wybór. Może się czegoś o sobie dowiecie?

FORUM MYŚLI INTENSYWNIE:
*** kota :) odchudzam sie....

*** w pośpiechu rozłożyłbym kota na części pierwsze i porwał z sobą jego embriona

*** kot, jeśli do mojego podobny, toby się uratować nie dał.. odgryza nos przypróbie wzięcia na ręce..toporek bym uratował, albo inne narzędzie do torowania drogi :D

*** Ja we własnej osobie urtowałabym pieska!

*** poszukałbym najdroższego laptopa, zabrałbym troche sprzętu i na odchodnym pociagnął pchlarzowi z buta :-)

*** z laboratorium biorę kota, ale najważniejszy chyba byłby ostatni backup z danymi ;)

*** Kot najczesciej w poblizu danych, jak prusak w ekspresie do kawy:)

*** Gadasz. Embriony tak po prostu w słoiku? Tak się ich nie przechowuje.

*** A gdzie masz ten "słoik"? W wątku jest mowa o POJEMNIKU.

*** A faktycznie, nie wiem gdzie ja przeczytalam o sloiku. Pewnie Ogolone_Jajka telepatycznie mi ten sloik przekazal.

*** Uważaj żeby cię telepatycznie nie zapłodnił bo będzie kolejne niepokalane poczęcie :)

*** Błyskawicznie nakarmiłabym kota embrionami i wyniosła go z nimi w brzuchu! Tuż po wyjściu oznajmiłabym lekarzom, jaka jest sprawa: Jeśli zmuszą kota do wymiotów - ocalą szereg ludzi! Kotu palec w gardło - i trwa życie poczęte! Jak myślicie, czy wielu brałoby się za czyszczenie kota? Czy ktokolwiek traktowałby serio embrion, który wyszedł z kota? I czy to by było po chrześcijańsku? I czy embriony zrodzone z kota mogłyby kiedyś stać się pełnoprawnymi członkami KK? A co, jeśli kot byłby czarny???

*** Po co wywoływac wymioty? Ja bym poczekał, aż wydali je droga naturalną :)
[kolejny lubiący przeglądać odchody ;) Jak nie człowieka to kota ;)]

*** Panie Jezu Chryste, zmiłuj się nad tym człowiekiem. Oswieć go, bo błądzi w ciemnościach...

*** Amen

*** a koty to niby do czego sa potrzebne bralbym embriony

*** Jak to do czego? Jak przyłożysz sobie do kręgo słupa to ci zaraz dyskopatia przejdzie. A przyłóż sobie embriona! Nic nie pomoże!

*** ostatczenie kota juz znamy:) a zarodek moglby okazac sie niewdzieczmy morderca:)

odpowiedzi jest niesamowicie dużo bo 510. Jeśli macie ochotę poczytać dalej zapraszam TUTAJ


[podesłała sibelin - dzięki :-))))]



KOBIETA ZA KIEROWNICĄ, OPONY I ŚMIERĆ W OCZACH

Link || kategoria: różne || 16.11.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
JAK WIDZE KOBIETE ZA KIEROWNICA to mam smierc w oczach... P.S. zalatwilem sobie 4 oponki zimowe, lekko zdarte, jak najlepiej je sporzytkowac?

FORUM WSPIERA, RADZI, UCZY, WYCHOWUJE:
*** Jak ja widzę młodziaka 20 parę lat za kierownicą wieloletniej bryki zachodniej to śpiewam: "Pan Jezus już się zbliża..."

*** Spal je w piecu będzie ładnie pachniało, dużo kilodżuli energi uzyskasz no i ta niepowtarzalna atmosfera... Same plusy.

*** ugotuj sobie znich zupe

*** Tylko, żeby ta jego zupa nie była za słona!;) - bo by musiał sam sobie wlac;)))

*** Podpalić i usiąść w środku. Może tez się sfajczysz i będzie spokój. Tak w życiu, jak i na drodze oraz na forum.

*** Słuchaj marny człowieczku z Ciebie taki kierowca , a koło może nie umniesz zmienić i nie wiezsz co zrobic z oponami ta ja Ci powiem powiś sobie te oponki na choince a samochód zakopw w ogódku.

***Załóż na siebie i się poturlaj...

*** a ja mam mord w oczach jak widze takie teksty

[podesłał Werter - dzięki :-))))]

ZAKUP PAPIERU TOALETOWEGO - WSTYD I HAŃBA ;-)

Link || kategoria: różne || 17.11.2007, 00:00 || Komentarze (1)


POST NA FORUM:
Wstydzę się kupować papier toaletowy. Wyobrażam sobie, że wszyscy wiedzą co będę nim robić i wyobrażają sobie jak to robię. Staram się zawsze ukryć to że kupuję papier. Czy Wy też wstydzicie się coś kupować? Np. podpaski?

FORUM WSPINA SIĘ NA WYŻYNY EMPATII:
*** Wolisz, żeby sobie wyobrażali że robisz to bez papieru?

*** Może zamiast papieru kupuj jednorazowe ręczniki??? Takie w rolkach. Nikt Cię wtedy o nic niestosownego nie posądzi ;PPP Tylko uwaga - zapychają kibel;P

*** Ja kupuje papier pakowany po dwie rolki. Przyklejam wlasna karteczke z napisem "Lornetka" i jeszcze zadna kasjerka ani ludzie w kolejce za mna nie powiedzieli "ale to przeciez papier toaletowy", wiec kamuflaz dziala w 100%. Ludzie chyba nawet zazdroszcza, ze kupuje sobie taka fajna lornetke, bo otwieraja szeroko oczy jakby w tesknocie za dalekowidztwem.

*** Absolutnie nie kupuj i nie uzywaj papieru toaletowego! Co za obciach!

*** Rolki potrafia wypasc z koszyka, rozwinac sie i daaaaaaaaaaleko toczyc.............

PUŚCIŁAM SIĘ I ZASZŁAM

Link || kategoria: relacje międzyludzkie || 19.11.2007, 00:00 || Komentarze (1)


POST NA FORUM:
2 miesiące temu poznałam bardzo miłego pana.Drobne różnice charakterów:pan madosyć prawicowe poglądy(acz bez maksymalnych odchyleń),ja raczej po lewejstronie(acz bez maksymalnych itd.).Pan jest przeciwnikiem przerywaniaciąży(ochrona życia od poczęcia itd.),ja przerywanie dopuszczam,ale.No ioczywiście się puściłam i oczywiście zaszłam( w ciążę).Poinformowałam pana ozaistniałej sytuacji(on jest/ma zostać tatusiem),na co powiedział mi:"Musisz się zastanowić co z TYM teraz zrobić !". No i co ja mam odpowiedzieć,no co. Bo nic mi odpowiedniego nie przychodzi. I zabawne ma być.

FORUM WSPIERA, RADZI, UCZY, WYCHOWUJE:
*** 'zaszłam,ale się nie wrócę'.

*** nie uważałeś jak robisz, rób jak uważasz...

*** Powiedz:-zapomniałam wziąć pigułki,a teraz ustalmy harmonogram, kto i w jakim dniutygodnia będzie wychodził na spacery z baby...

*** Często tak masz?

*** Powiedz, że pomimo licznych rozbieżności macie teraz jeden wspólny cel - chronić życie od poczęcia. Ustąpiłaś i pochrnonisz, ale za to pan przy najbliżych wyborach musi zagłosować na Leszka Millera. jeden do jednego. A serio serio - gratuluję i nie zastanawiaj się, bo dziecko już jest. Jak utłuczesz to będziesz miała kiepawo, moja siostra była w takiej sytuacji i dowód jej niefrasobliwości ma 5 lat, warkocze do pasa i zdarza się owemu dowodowi sikać do zlewu w kuchni, bo w łazience kot robi kupę i śmierdzi. owodzenia!!!

[Autorka] yyy,dziecko to zasadniczo nie dramat(dla mnie),szczególnie żem bezdzietna,a zegar biologiczny tyka.Prosiłam o zabawne ,acz złośliwe odezwanie do nadętego faceta,któremu jedyne,co się w życiu udało ,to zapłodnienie mnie.Propozycja dyżurów genialna.Dziękuję ,że niektórzy przejmują się moim bękartem bardziej niż ja.Radzę sobie z 12 kotami,pracą i rodziną-poradzę z jednym homosapiens(moje geny,moje). P.S. Z panem i tak nic by nie wyszło-okazało się ,że nie lubi kotów(demon jakiś).

*** Prawicowiec, nie lubi kotów... To nie demon, a istny szatan!!! ;))Mocne uściski dla Ciebie, kotów i "życia poczętego" ;)

*** A co bedzie, gdy sie okaze, ze test ciazowy sie pomylil ?

DZIEWCZYNA NA ZAZDROŚĆ

Link || kategoria: psychologia || 19.11.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
szukam takiej dziewczyny ktorej mi bedzie doslownie kazdy zazdroscic i mam pytanie czy jak ona ma 165 cm wzrostu, to moze byc atrakcyjna, taka, ze kazdy bedzie mowic ze ma wyglad jak top modelka? czy tez musi miec co najmnije 170 cm wzrostu?

FORUM WSPIERA, RADZI, UCZY, WYCHOWUJE:
*** musi mieć przynajmniej 195 cm wzrostu

*** znajdź sobie faceta!!!!!!!!! u mnie w szkole pracuje taki woźny 199 cm wagakoło 150kg, łysy , długie czarne zeby ma na imie bogdan. podac Ci numer telefonu ? ale komórki nie ma bo ma takie grube palce że nie może wcisnąc jednego klawisza.

*** kup sobie Mercedesa ma na imię jak kobieta i długi jest , a i specjalnie mądrości do niego nie trzeba ,a co niektórzy z twoim podejściem na pewno będą ci zazdrośćić.

*** Lepsza będzie ta o wzroście 170cm. Koledzy napewno bedą zadowoleni :))

*** Ma mieć 170 na leżąco, czy stojąc?

*** Kup se dmuchaną to wymiary se będziesz mógł zmieniać

*** ważne też... długość stopy

*** najlepsza jest podobno 110 cm i plaski leb, (zeby bylo na czym piwo postawic), takiej to ci beda zazdroscic!

*** Ja miałem taką co miała 165cm długości włosów łonowych, ale mi kolesie zazdrościli.

[podesłał Werter - dzięki :-)))))]

KRÓTKO I TREŚCIWIE 37

Link || kategoria: krótko i treściwie || 25.11.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
Czy dzięki masturbacji też można schudnąć tak jak przy seksie???

FORUM WSPINA SIĘ NA WYŻYNY EMPATII:
*** A czy od dlubania w nosie tez sie chudnie?

[podesłała Alex - dzięki :-)))]

METODA NA PODRYW

Link || kategoria: relacje międzyludzkie || 26.11.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
GRUNT TO DOBRY TEKST.NP..CZESĆ,ZGUBIŁEM SWÓJ NR TELEFONU,MOGŁABYŚ MI PODAC SWÓJ?

FORUM ZDRADZA SWOJE TAJEMNICE:
***Albo: Byłaś kiedyś na Kubie? Nieee??? No to cześć, Kuba jestem ;-))

***A co powiecie na taki podryw ze strony faceta na dyskotece: wiesz chętnie oparłbym cie o lodówkę!!!

***Albo czy wierzysz w miłość od pierwszego spojrzenia ona nie a on to przyjde jeszcze raz!

***albo: żułbym Twoje usta jak surowy boczek

***z koleżankami jeździłyśmy rowerami zatrzymałyśmy sie na ławce podeszli jacyś chłopaki zaczęli gatke, po czym jeden do nas" dziewczyny macie komórki?" a my "NIE" a ten drugi "to gdzie trzymacie rowery?"

[poesłała Katka - dzięki :-)))))]

KRÓTKO I TREŚCIWIE 38

Link || kategoria: krótko i treściwie || 27.11.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
bardzo proszę o radę, która, zapewna dla wielu z Was będzie mało znajoma, ponieważ najczęściej mówi się o tym, jak zrzucić kilka kilo. Ja jednak mam niedowagę i... naprawdę nie wiem, co zrobić, żeby wyglądać normalnie! Co jeść, co mi w tym pomoże... dla mnie to naprawdę stanowi problem! Będę bardzo wdzięczna za wszystkie porady!

FORUM WSPIERA, RADZI, UCZY, WYCHOWUJE:
*** podobno nasienie jest dobre, ale chyba trzeba dużo go pochłonąc

[osoba, która podesłała linka do forum się nie podpisała, a tego co widnieje w adresie e-mail nie będę cytować... w każdym razie dzięki :-)))]

CZY JEST NA SALI LEKARZ??

Link || kategoria: fizjologia || 28.11.2007, 00:00 || Komentarze (1)


POST NA FORUM:
Proszę o poradę. Dlaczego po kawie prawie zawsze mam bezbarwne siku??

FORUM WSPIERA, RADZI, UCZY, WYCHOWUJE:
*** Witaj, Stary. Moja zona co prawda jest pediatra a nie urologiem, lecz osobiscie podejrzewam, ze bezbarwne siku to skutek-kara za porzucenie-zaniedbanie kopania najglebszej. Chwyc za przyrzady, a po kilku kilometrach siku nabierze bladokawowego odcienia.

*** Bo cienką kawę pijesz.

*** eee nie masz bezbarwne siku tylko po kawie przestajesz rozrózniać kolory, sprawdź: po kawie kupę też masz bezbarwną :D, a to zupełnie inne schorzenie...

O TYM JAK PRZEGLĄDARKA MOŻE BYĆ ZAPORĄ OGNIOWĄ ;-)

Link || kategoria: różne || 30.11.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
PYTANIE. KTURA ZAPORA OGNIOWA JEST LEPSZA? Internet Explorer czy Mozilla Firefox?

FORUM WSPIERA, RADZI, UCZY, WYCHOWUJE:
*** Rzadna, kożystaj z adobe fotoszkop, jest najleprzy i wyłapóje ataki krakierów z rosij i afganjstanu!

*** najlepsza jest z azbestu ale już praktycznie nie do dostania polecam też koce gaśnicze

*** Ortografia !!!!! Dla Ciebie najlepszą zaporą jest słownik ortograficzny .

*** Ale z ciebie idiota. To nie są zapory. Przecież każdy wie że to są najlepsze gry strategiczne.

*** Pociski Patriot lub Katjusze

*** woda swiecona albo czosnek !

[podesłała katkanna - dzięki :-))))]

HACKER CZY CRACKER? OTO JEST PYTANIE...

Link || kategoria: różne || 30.11.2007, 00:00 || Komentarze (0)


POST NA FORUM:
Kiedy prasa nauczy się w końcu poprawnie nazywać cyberprzestępców???????????? Hacker to osoba pozytywna wykorzystującaswoją wielką wiedzę do pomocy administratorom i innym osobą zainteresowanym. Osoba, która wykorzystuje swoją wiedzę do okradania ludzi z pieniędzy to CRACKER!!!!!!!!!!!!!!!!! Prasa od wielu lat obraża ludzi, którzy bezinteresownie pomagają i niemają nic wspólnego z crackerami. Nauczcie sie tego w końcu!!!!!!!!!!!!!!!!!

FORUM WYSILA SZARE KOMÓRKI:
*** hackerzy w wolnym czasie jeżdżą do lasu i bandażują ranne zwierzęta :)

*** i to przywiązani do dębów bartków ;)

*** hmmm, no cracker to osoba która lubi jeść krakersy

*** A haker, to koleś pracujący w fabryce haków. A poza tym kuzyn Gene'aHackmana.

*** Nieprawda hacker to prawnuk Hucka Finna, i teraz się podszywa podhakerów

*** Nie! To Hak L. Bery

*** Cracker to mieszkaniec Krakowa przecież

*** hacker - dobry i uczciwy koleś, daje nam darmowe phishing'i, bazpłatne wirusy itd.

*** od wirusów są wirusolodzy

*** Od kiedy hacker znaczy coś (cokolwiek) pozytywnego? Włamywanie się todziałalność dobroczynna i społecznie pożądana? Jeśli tak, to pójdę doTwojego domku z łomem i dla Twojego dobra sprawdzę zabezpieczenie Twoichdrzwi? Mama nadzieję, że jeśli je w drzazgi rozwalę, to mi podziękujesz,że wykazałem ich słabość. Dzieciaku...

[podesłała katkanna - dzięki :-))))]

Online:





Menu

Księga gości
O blogu
Załóż bloga

Kontakt:

Wyślij wiadomość

wspoludzial@gmail.com
gg: 4914801


Archiwum

2017
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2016
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2015
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2014
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2013
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2012
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2011
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2010
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2009
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2008
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2007
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec

Kategorie

anatomia(30)
czas wolny(36)
dom i zagroda(64)
fizjologia(35)
jopowa, belladonna i potworski(37)
krótko i treściwie(106)
kuchnia(5)
metafizyka(12)
moda(10)
(nie)bezpieczny seks(9)
niebiezpieczne związki(161)
ortografia dramatyczna(8)
poradnik(24)
przyroda(8)
psychologia(46)
relacje międzyludzkie(131)
różne(241)
schizy ciążowe(61)
sport i rekreacja(13)
szukajcie a znajdziecie(6)
święta(11)
działalność misyjna(39)
zdrowie i uroda(77)
zestresowana mama(19)

Linki

1. Aaaby sprzedac
2. Ania i jej doznania
4. Dziwne szyldy
5. Forum Gazety Wyborczej
6. Forum Samosia
7. Koszmary architektury
8. Krysia ma misia
9. Podrobkowo
10. Pobozni chlopcy
11. Polski priv
12. Poszukiwany/poszukiwana
13. Szczucie cycem
14. Szukam - zatrudnie
15. Tylko w Polsce

Wielki Brat patrzy



powered by Ownlog.com & Fotolog.pl